28 November 2012

Ljubeči pogled


Saj, ne vem, kako bi začel. Zjutraj sem pošlihtal flaše in naredil, kar je bilo treba, da sem ustekleničil pridelek, ki sem ga namenil v čast še enega minulega leta.
Ne vem, če bodo vsi tisti bradači, ki za hip, za pol utripa srca,  spremenijo kruto realnost v trenutek sreče, letos tako radodarni. Če bi skelpal po lenobnem odzivu trgovcev na bližajoč se zaključek meseca, bodo trenutki sreče bolj skromni in še krajši, kot smo jih bili navajeni. Ne vem ali šparajo z elektriko, ampak v sosednji ulici, ki je ena od tistih v Rimu, kjer so tudi tiste trgovine z najbolj bizarnimi modnimi dodatki odprte v nedeljo, ni za enkrat še nobenega novoletnega vzdušje. V časopisu sem prebral, da so v Ljubljani že postavili novoletno smreko, tukaj se pa švedski turisti še vedno sprehajajo v kratkih hlačah in sandalih. Očitno je za vse krivo pretoplo vreme. Kako se bodo tisti trije strici prikotalili sem, pa nihče ne ve in zgleda, da tudi malo koga zanima. Snega ni, globalno segrevanje ogroža severnega medveda, Miklavža, Božička in Dedka mraza pa neoliberalizem in zategovanje pasu. Pred nekaj leti je bilo ta čas že slutiti rukanje jelenov in v daljavi slišati piš zvezdnih snežnih sani, kako so rezale mrzel zrak, med ogrevanjem za končno rundo hitre dostave naročenih daril. Tokrat pa, kar se tega tiče, nimam ravno dobrega občutka. 


Prva uradna polnitev bo noslila nalepko, ki pri kritikih ni požela odobravanja. Celo nasprotovanje, ki pa ni bilo glasno izraženo. Uf.. Kot avtor seveda, nosim vse posledice. Stojično!

V teh mučnih in pesimističnih časih, si nisem mogel kaj, da ne bi izbral zvarku, ki je bil vzgojen v praznični maniri in odišavljen z nepozabnimi spomini, ki jih v meseni obliki predstavljajo cimet, ingver, dišeča pomaranča in piment, kakšnega bolj optimističnega imena. “Božičkov ljubeči pogled“ bo zagotovo ogrel prezeble duše. Da pa vendarle ne bi kozarček prazničnih okusov izzvenel preveč kičasto in osladno, je merica dolgega popra zagotovilo, da ne bomo preveč sanjarili.

Dobrih 17 litrov je malo manj, kot sem pičakoval, ampak o tem smo že razčistili v enem od prejšnjih blogov. Malo nabreklih bezgavk mi je povzročilo dejstvo, da se je FG ustavil za odtenek previsoko, pa kljub temu v mejah sprejemljivega. Alkoholna stopnja je zato za 8 desetin nižja, kot sem planiral. 












No comments:

Post a Comment